عکس؛ لحظه‌ای که ساری پنالتی تیمش را نگاه نکرد

عکس؛ لحظه‌ای که ساری پنالتی تیمش را نگاه نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - لاتزیو موفق شد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهد و اکنون لاتزیو شانس خوبی برای صعود به دور بعدی رقابت ها دارد.

به گزارش فوتبالی ، شاگردان مائوریتسیو ساری در ورزشگاه الیمپیکو شهر رم توانستند با تک گل چیرو ایموبیله از روی نقطه پنالتی بایرن مونیخ را شکست بدهند. این گل در دقیقه 69 بازی به ثمر رسید.

لحظه ای که چیرو ایموبیله می خواست ضربه پنالتی تیمش را به سمت دروازه بایرن مونیخ بزند، مائوریسیو ساری سرمربی ایتالیایی لاتزیو در کنار زمین به جای دیگری نگاه می کرد. در حقیقت ساری نمی توانست ضربه پنالتی تیمش را نگاه کند و استرس بسیار بالایی داشت. در نهایت این پنالتی به گل تبدیل شد و مائوریسیو ساری به خاطر این گل خوشحالی کرد.

اگر ساری بتواند با لاتزیو از سد بایرن مونیخ بگذرد کار بزرگی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. ساری در چلسی و یوونتوس عملکرد جالبی نداشت و انتقاد های زیادی را تحمل می کرد اما او اکنون در لاتزیو، بایرن مونیخ را شکست داده است و باید دید می تواند به دور بعدی راه پیدا کند یا در بازی برگشت کامبک می خورد.

1470