رئال مادرید، نزدیک‌تر از همیشه به جذب ستاره بایرن مونیخ

رئال مادرید، نزدیک‌تر از همیشه به جذب ستاره بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته نشریه اسپانیایی مارکا، رئال مادرید توانسته در مذاکراتش را آلفونسو دیویس، به توافقات خوبی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ یکی از گزینه‌های جذاب در نقل و انتقالات تابستانی است. قرارداد او به زودی با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و مدیران اف سی هالیوود ترجیح می‌دهند او را در همین تابستان به فروش برسانند تا این‌که او به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل شود.

رئال مادرید، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول باشگاه‌هایی هستند که به دنبال جذب این مدافع کانادایی هستند. در این بین، گفته می‌شود شانس رئال مادرید بیشتر از سایر تیم‌ها است.؛ چون خود بازیکن هم متمایل است پیراهن سفیدهای چامارتین را در فصل آینده به تن کند.

حالا کارلوس کارپیو، سردبیر نشریه اسپانیایی مارکا، خبر داده است که مدیران رئال مادرید با آلفونسو دیویس به توافقات شفاهی رسیده‌اند. رئال مادرید قصد دارد برای به خدمت گرفتن این بازیکن، تا 50 میلیون یورو هزینه کند.

طبیعی است اگر بایرن بخواهد مزایده نقل و انتقالاتی به راه بیاندازد، دست تیم‌های انگلیسی برای جذب دیویس بازتر است، اما اصرار خود دیویس به انتقال به رئال مادرید می‌تواند برگ برنده کهکشانی‌ها باشد.

رئال مادرید پس از جدایی مارسلو همواره در جناح چپ خط دفاعی مشکل داشته و فرلاند مندی فران گارسیا، نتوانستند در این پست انتظارات هواداران را برآورده کنند.

گفته شده است که آلفونسو دیویس، تنها خرید رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی نیست و آن‌ها برای جذب یان کوتو، ستاره این فصل خیرونا و همچنین لنی یورو، پدیده فرانسوی باشگاه لیل فرانسه هم تلاش می‌کنند.

1428