معمار پروژه جدید منچستریونایتد مشخص شد؟

معمار پروژه جدید منچستریونایتد مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد قصد دارد دن اسورث، مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد را استخدام کند.

به گزارش فوتبالی، ظاهرا تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی منچستریونایتد ادامه دارد و مالکان جدید، قصد دارند دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد را به خدمت بگیرند. سر جیم رتکلیف اخیرا 25 درصد از سهام منچستریونایتد را خریداری کرد و مدیریت امور نقل و انتقالاتی و ورزشی باشگاه را بر عهده گرفت.

طبق آخرین گزارش‌ها، رتکلیف و تیم مدیریتی جدید، قصد دارند با جذب دن اشورث، تغییر و تحولی جدی در ساختار مدیریتی باشگاه به وجود بیاوند.

به گزارش رسانه تاک اسپورت، اشورث تمایل دارد تا عضوی از پروژه جدید منچستریونایتد باشد و در مقابل، مدیران منچستر هم که با هدایت رتکلیف به دنبال تغییر و تحول در مدیران باشگاه هستند، از این انتقال استقبال می‌کنند. آنها پیش از این عمر برادا را از منچسترسیتی جذب کردند و او را به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منصوب کردند. حالا به نظر می‌رسد آن‌ها آماده به خدمت گرفتن اشورث نیز هستند.

اشورث به عنوان مدیر ورزشی منصوب می‌شود و کارهای نقل و انتقالاتی باشگاه را بر عهده می‌گیرد. این مدیر 52 ساله از فوریه 2022 با نیوکاسل همکاری کرده، اما به نظر می‌رسد دوران او در سنت جیمز پارک به پایان رسیده باشد. او همچنین قبلاً به عنوان مدیر توسعه استعدادهای فوتبالی اتحادیه فوتبال انگلیس کار کرده و به خوبی بازیکنان جوان و مستعد انگلیسی را می‌شناسد.

اشورث مدت‌ها در رادار منچستریونایتد بوده است و در سال 2018 در آستانه امضای قرارداد با شیاطین سرخ قرار داشت. قرمزهای منچستر مدت‌هاست که با سلسله مراتب مدیریتی سنتی که تنها شامل یک مدیر فوتبالی است، فعالیت می‌کند؛ اما حالا به نظر می‌رسد تغییراتی در دست انجام باشد.

1428