نظر مهاجم سابق منچستریونایتد درباره پیوستن رشفورد به پاریسن ژرمن

نظر مهاجم سابق منچستریونایتد درباره پیوستن رشفورد به پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس ساها مهاجم سابق منچستریونایتد معتقد است که پر کردن جای خالی کیلیان امباپه با مارکوس رشفورد در پی اس جی، می تواند یک حرکت منطقی باشد.

به گزارش فوتبالی، فصل 2022-23 از نظر فردی، بهترین فصل برای رشفورد بود، چون توانست 30 گل در تمامی رقابت های برای شیاطین سرخ به ثمر برساند، اما این ستاره انگلیسی در این فصل اصلاً عملکرد قابل قبولی نداشته و در 29 بازی، تنها موفق به زدن 5 گل شده است. 

در فرانسه، اخبار زیادی مبنی بر خروج کیلیان امباپه از پی اس جی در پایان فصل به گوش می رسد و گفته می شود که مارکوس رشفورد، جدی ترین گزینه ناصر الخلیفی برای جانشینی امباپه است. حالا لوئیس ساها در این باره گفت: "قبل تر می دیدیم که بازیکنان انگلیسی خیلی مورد تمجید و تشویق رسانه ها قرار می گرفتند و البته این موضوع برای رشفورد کمی متفاوت است، چون در حال حاضر او تحت فشار شدید قرار گرفته است. رشفورد اخیراً درگیر حواشی زیادی شده که در این باره، خودش مقصر است. او می تواند با رفتن به پی اس جی، از شر این فشار رسانه ای خلاص شود، اما باید بداند که در صورت تغییر نکردن رفتارش، آن جا نیز مورد حمله قرار خواهد گرفت."

4416