آرسنال، مقصد ناگهانی کیلیان امباپه؟

آرسنال، مقصد ناگهانی کیلیان امباپه؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه فوق ستاره پاریسن ژرمن حالا به آرسنال لینک شده و گفته می شود که می خواهد راه اسطوره اش، تیری آنری را ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در تابستان آینده به پایان می رسد و حالا دوباره این ستاره 25 تبدیل به تیتر یک رسانه ها و روزنامه ها شده است. در سال 2022، علیرغم علاقه شدید رئال مادرید، کیلیان امباپه پیشنهاد فلورنتینو پرز را رد کرد و در پی اس جی ماندگار شد. حالا بعد از گذشت 2 سال، رئال همچنان علاقه مند است و می خواهد امباپه را در پایان فصل به صورت رایگان به خدمت بگیرد. 

اما به نقل از ایندیپندنت، پیشنهاد مالی جدید رئال مادرید، کمتر از خواسته های امباپه و همچنین بسیار پایین تر از پیشنهادی بود که در سال 2022 به او ارائه کرده بوند و حالا رئال مادرید به دنبال گزینه های دیگر است. همچنین ایندیپندنت گزارش می دهد که آرسنال یک مقصد قابل باور برای امباپه است، چون این ستاره فرانسوی دوست دارد که مسیر تیری آنری را ادامه دهد.

البته لیورپول نیز یکی از مشتریان جدی امباپه بود، اما آن ها حاضر به بهم زدن ساختار دستمزدهای باشگاه نبودند و حالا ممکن است که این اتفاق برای آرسنال نیز رخ دهد. 

4416