امیدواری کلوزه به مساوی شدن بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

امیدواری کلوزه به مساوی شدن بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی- میروسلاو کلوزه بازیکن سابق دو تیم بایرن مونیخ و لاتزیو دوست دارد بازی امشب مساوی شود

به گزارش فوتبالی، میروسلاو کلوزه مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که در دو فصل پایان فوتبال خود راهی فوتبال ایتالیا شد و در لاتزیو بازی کرد درباره بازی امشب دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "در مورد اینکه امشب از چه تیمی حمایت خواهد کرد باید بگویم من از آن دسته افرادی هستم که همیشه برای تیم های ضعیف تر ارزش بالایی قائل می شوم. در مورد این بازی نیز به این دلیل که لاتزیو شاید شرایط ضعیف تری روی کاغذ داشته باشد فکر می کنم این تیم را حمایت کنم.  من احساس می‌کنم تساوی هیجان‌انگیزترین نتیجه برای من باشد. با این حال من همچنین فکر می‌کنم که بایرن مونیخ دوباره به اوج خواهد رسید."

کلوزه در ادامه افزود: "برخی از بازیکنان لاتزیو اولین فصل خود را در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری تجربه کردند. اکنون آنها می توانند این تجربه بزرگ را بهتر از قبل هضم کنند. امیدوارم ورزشگاه المپیکو رم مثل بازی های حساس پر شود. هواداران متعصب لاتزیو می توانند تیم را به سوی موفقیت سوق بدهند و من این شرایط را به دلیل بودن کنار آنها در دو سال پیاپی خیلی خوب درک می‌کنم."

دو تیم بایرن مونیخ و لاتزیو از ساعت ۲۳.۳۰ امشب در دور رفت مرحله ۱/۸ لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف هم خواهند رفت.

۱۰۰۹