آمار جالب پدیده سوئدی مورد نظر منچستریونایتد و منچسترسیتی

آمار جالب پدیده سوئدی مورد نظر منچستریونایتد و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک با استعداد کپنهاگن در سوپر لیگ دانمارک آمار جالبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، تنها سه بازیکن در این فصل بیشتر از رونی باردجی ۱۸ ساله در سوپرلیگ دانمارک گل زده اند و این پدیده فوتبال سوئد در ۹۴۰ دقیقه حضور در ترکیب کپنهاگن آمار ۲۵  شوت موفق به ثبت ۷ گل شده است. دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی استعداد یاب های خود را در دو ماه گذشته برای تماشای مکرر بازی رونی باردجی از کپنهاگن فرستاده اند زیرا آنها برای یک انتقال تابستانی مهم برنامه ریزی میکنند.

به جز این دو باشگاه بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی به دقت باردجی را زیر نظر دارند، پس از اینکه او در اوایل ماه نوامبر با گلزنی دقیقه ۸۷ در دیدار  مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، توجهات را بیشتر به خود جلب کرد. کریستال پالاس، چلسی و نیوکاسل یونایتد از جمله مشتریان مطرح این بازیکن هستند و بارسلونا و تیم فرانسوی نیس نیز علاقه خاصی به این بازیکن دارند. این بازیکن با ۱۷ سال سن برای تیم ملی بزرگسالان سوئد هم به میدان رفته هرچند تیم ملی کشورش در رقابت های یورو آینده حضور نخواهد داشت.

این  بازیکن در دور‌ ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه با کپنهاگن باید در مقابل منچسترسیتی قهرمان دوره گذشته به میدان برود.

۱۰۰۹