ستاره دانمارکی منچستریونایتد، گزینه سوم رئال مادرید برای تقویت خط حمله

ستاره دانمارکی منچستریونایتد، گزینه سوم رئال مادرید برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- راسموس هویلوند به گزینه‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان پیش رو اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته رسانه‌های اسپانیایی، هواداران رئال مادرید باید منتظر یک تابستان پرهیاهو برای تیمشان باشند. فلورنتینو پرز قصد دارد تغییرات اساسی‌ای در خط دفاع و خط حمله کهکشانی‌ها به وجود بیاورد. آلفونسو دیویس، یان کوتو و لنی یورو گزینه‌های رئال برای تقویت خط دفاعی در فصل آینده هستند.

اما در خط حمله، هواداران انتظار یک خرید بزرگ را می‌کشند. کیلیان امباپه، مطابق معمول یکی از گزینه‌های رویایی رئال مادرید در تابستان 2024 است. او که در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی هم به انتقال به رئال نزدیک بود؛ باید دید در نهایت این بار به سفیدهای چامارتین می‌پیوندد یا خیر؟

گفته می‌شود این آخرین تلاش رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه است و اگر این بار این انتقال نهایی نشود، باید پرونده آن را برای همیشه بسته دانست. رئالی‌ها در صورت عدم جذب امباپه، گزینه‌های دیگری هم دارند.

ارلینگ هالند، از گزینه‌های جذاب مدیران رئال مادرید است. ستاره نروژی منچسترسیتی از زمانی که در دورتموند حضور داشت مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بود، اما در نهایت راهی شهر منچستر شد و پیراهن تیم آبی‌پوش این شهر را به تن کرد.

اما گفته می‌شود در صورت منتفی شدن انتقال این دو بازیکن، مدیران رئال مادرید برای به خدمت گرفتن راسموس هویلوند تلاش می‌کنند.

به گزارش رسانه اسپانیایی دیفنسا سنترال، مدیران رئال مادرید از استعدادیاب خود، یعنی جانی کالافات خواسته است در صورت عدم جذب امباپه و هالند، شرایط خرید هویلوند را بررسی کند.

1428