رقابت آبی‌ها و قرمزهای لندن برای جذب ستاره اتلتیک بیلبائو

رقابت آبی‌ها و قرمزهای لندن برای جذب ستاره اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز، که به تازگی قراردادش با اتلتیک بیلبائو را تمدید کرده، اخیرا مورد توجه چلسی و آرسنال قرار گرفته و ممکن است در تابستان 2024 راهی لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز یکی از ستاره‌های دو فصل اخیر لالیگا بوده است. عملکرد خوب او در پیراهن اتلتیک بیلبائو، باعث شده تا در تیم ملی اسپانیا هم حضور مداوم داشته باشد. حالا گفته می‌شود چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال خرید او هستند و آرسنال و چلسی از جمله باشگاه‌هایی هستند که به جذب نیکو ویلیامز، وینگر اتلتیک بیلبائو علاقه نشان داده‌اند.

به گفته فابریزیو رومانو، در مصاحبه اختصاصی با رسانه CaughtOffside مدتی است که این وینگر سریع اسپانیایی مورد توجه چند باشگاه انگلیسی قرار گرفته است. چلسی و آرسنال نیز باشگاه‌هایی هستند که می‌خواهند او را به خدمت بگیرند.

ویلیامز سرعت، قدرت و تکنیک لازم برای حضور در بالاترین سطح فوتبال را دارد. با توجه به سن کم ویلیامز، او هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و همین باعث می‌شود تا یک هدف جذاب در تابستان پیش رو باشد.

رومانو در این باره گفت: «آرسنال چندین بار نمایندگان خود را برای تماشای بازی‌های نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو فرستاده است، و چلسی نیز او را زیر نظر دارد. آبی‌ها تابستان قبلی نیز او را در لیست خریدهای خود قرار داده بودند.»

رومانو اضافه کرد: «رقابت هنوز جدی نشده و هیچ باشگاهی پیشرفت خاصی برای خرید او نداشته. با توجه به توانایی فیزیکی او، فکر می‌کنم در لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی داشته باشد.»

1428