هشدار تن هاگ به 3 ستاره منچستریونایتد

هشدار تن هاگ به 3 ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد به ستارگان جوان این تیم هشدار داد که دل‌خوش به این عملکرد خوبشان نباشند و هنوز باید پیشرفت کنند.

به گزارش فوتبالی، اخیراً مثلث جوان منچستریونایتد متشکل از کوبی ماینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلوند عملکرد بسیار خوبی در چند هفته گذشته داشته اند و توانسته اند 8 گل در 5 بازی قبلی به ثمر برسانند. شیاطین سرخ در 5 بازی قبلی بدون شکست بوده اند که می توان اعتبار آن را به این سه نفر داد که جان تازه ای به این باشگاه داده اند. 

اریک تن هاگ درباره این 3 بازیکن جوان گفت: "فکر می کنم آن ها از بازی کردن در کنار هم لذت می برند. این یک سفر دراز است و آن ها خطرناک هستند. آن ها می خواهند در کنار هم به موفقیت برسند و همه کیفیت آن ها را ببینند. این کلید موفقیت تیم خواهد بود. آن ها آینده منچستریونایتد هستند و می توانند دوران درخشانی برای باشگاه رقم بزنند. اما شما باید استعداد را رشد دهید تا آن شکوفا شود و به نظرم آن ها هنوز جای پیشرفت بسیار دارند. آن ها باید به سطوح بالاتری برسند تا بتوانند جام قهرمانی را لمس کنند. البته برای این کار نیز به زمان نیاز دارند. از همان ابتدا، به این 3 نفر امید بسیاری داشتم."

4416