ستاره هلندی سری آ در رادار منچستریونایتد

ستاره هلندی سری آ در رادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- تیون کوپمینرز، هافبک هلندی آتالانتا مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برای تقویت خط هافبک تیمش، به مدیران باشگاه اعلام کرده تا تیون کوپمینرز، هافبک هلندی آتالانتا را به خدمت بگیرند.

تاتنهام، لیورپول و یوونتوس نیز از دیگر تیم‌هایی هستند که به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. به گزارش روزنامه ایتالیایی توتو اسپرت، تن هاخ از طرفداران پر و پا قرص این بازیکن است و مایل است این بازیکن را در ترکیب تیمش داشته باشد و او را یکی از اهداف نقل و انتقالاتی در تابستان قرار داده است.

کوپمینرز یک بازیکن تاثیرگذار برای فرشته‌های برگامو بوده و سطح بالایی از خود در سری آ نشان داده است. کارشناسان اعتقاد دارند که او برای لیگ برتر انگلیس مناسب است و دیدن او در این لیگ، هیجان‌انگیز خواهد بود. اما شنیده‌ها حاکی از این است که آتالانتا این بازیکن را ارزان نخواهد فروخت و حداقل 60 میلیون یورو برای فروش او طلب خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله هلندی گزینه مناسبی برای ارتقای سطح خط هافبک منچستر باشد. او برخلاف کاسمیرو و سوفیان آمرابات، یک گزینه کوتاه‌مدت نیست و با توجه به سن و سالش، می‌تواند تا چند سال در جمع قرمزهای منچستر خوش بدرخشد.

تاتنهام نیز تصمیمی جدی برای جذب این هافبک دارد. سفیدهای شمال لندن که می‌دانند پیر امیل هویبیرگ جایی در تفکرات آنژه پوستکوگلو ندارد، به دنبال یک هافبک هستند و کوپمینرز می‌تواند گزینه ایده‌آلی برایشان باشد.

کانر گلگر، از دیگر گزینه‌های تاتنهام است، اما خرید این بازیکن انگلیسی از تیم همشهری، چندان راحت نخواهد بود.

1428