شگفتانه ساوتگیت با پدیده منچستریونایتد

شگفتانه ساوتگیت با پدیده منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- گرت ساوت‌گیت در نظر دارد تا برای بازی‌های ملی ماه مارچ، از کوبی ماینو، ستاره جوان منچستریونایتد برای بازی در تیم ملی انگلیس دعوت کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان چند هفته اخیر منچستریونایتد، کوبی ماینو، بازیکن جوان آکادمی این باشگاه بوده. او که در خط هافبک شیاطین سرخ خوش درخشیده، حالا مورد توجه گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس قرار گرفت و شنیده‌ها حاکی از این است که آن‌ها قصد دارند برای بازی‌های ملی در ماه آینده، از ماینو دعوت کنند تا در اردوی سه شیرها حاضر شود.

به گزارش گریم بیلی، سرمربی سه شیرها قصد دارد این بازیکن 18 ساله را برای بازی مقابل برزیل و بلژیک که تقریبا یک ماه دیگر برگزار می‌شوند، دعوت کند.

از طرفی، فدراسیون فوتبال غنا به دنبال این است تا کوبی ماینو برای تیم ملی بزرگسال غنا بازی کند. ماینو در تیم‌های پایه برای انگلیس توپ زد و غنا سعی دارد تا او را قانع کند برای رده بزرگسالان، تیم ملی‌اش را تغییر دهد.

ماینو در منطقه استاکپورت، در شهر منچستر بزرگ به دنیا آمد و در سال‌های اخیر در هر گروه سنی، از زیر 17 سال تا زیر 19 سال، بازیکن تیم ملی انگلیس بوده است. اما پدر و مادرش هر دو اهل غنا هستند و این امکان را برای او وجود دارد تا بتواند برای تیم ملی بزرگسالان غنا به میدان برود.

طبق قوانین فیفا، ماینو تا قبل از انجام سومین بازی خود برای تیم ملی انگلیس، این فرصت را دارد تا تابعیت خود را تغییر دهد و از آن پس برای تیم ملی غنا به میدان برود.

با این تفاسیر، انگلیسی‌ها قصد دارند او را هرچه سریع‌تر در 3 بازی ملی به میدان بفرستند تا این ستاره نوظهور برای خودشان شود.

1428