ادعای جالب ستاره سابق فرانسه راجع به آینده امباپه

ادعای جالب ستاره سابق فرانسه راجع به آینده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم روتن ستاره سابق فرانسه و پی اس جی اصرار دارد که کیلیان امباپه هنوز تصمیمی راجع به تیم فصل بعدش نگرفته است. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن در تابستان امسال به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد به گوش نرسیده و در سمت دیگر، رسانه های اسپانیایی و نزدیک به رئال مادرید مدعی هستند که امباپه در سال آینده به رئال خواهد پیوست و پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. 

حالا ژروم روتن به رادیو مونته کارلو گفت: "کیلیان هنوز تصمیمی نگرفته است. اگر به شما می گویم که امباپه هنوز تصمیمی نگرفته، بهتر است حرف مرا باور کنید و به من گوش دهید. این اطلاعات از طرف من است و من هیچ وقت دروغ نمی گویم."

یک خبرنگار دیگر به نام دنیل روسو گفت: "منطق داستان این است که امباپه این فصل را با پی اس جی به اتمام برساند و دیگر قراردادش را تمدید نکند. او همیشه گفته که نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. پس به نظر من، تنها گزینه باقی مانده، رئال مادرید است و حالا بستگی به آن ها دارد که امباپه را می خواهند یا نه. ممکن است پرز به امباپه بگوید که ما 2 سال قبل به تو پیشنهاد دادیم و نیامدی و حالا دیگر تو را نمی خواهیم یا شاید در آخرین لحظه دوباره برای خرید امباپه اقدام کنند."

4416