پیشنهاد جدید از عربستان برای ژیرو

پیشنهاد جدید از عربستان برای ژیرو

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم باتجربه تیم ملی فرانسه با پیشنهاداتی از لیگ عربستان مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر برنامه‌های ژیرو اولیویه پیشنهاد خوبی از عربستان دریافت کرده است. وینچنزو مورابیتو در این مورد گفت : " من معتقد هستم نیمه دوم فصل در آینده ژیرو زمانی تعیین‌ کننده خواهد بود. او از بودن در تیم میلان حس خوبی دارد اما در عین حال باید خانواده‌اش را نیز در نظر داشته باشد. او در گذشته قید پول عربستانی‌ ها را زد چون علاقه زیادی به پول های عجیب و غریب ندارد. او اخیرا پیشنهاد خوبی از عربستان دریافت کرده، اما به نظر من باید منتظر بمانیم. ژیرو اما تا آخرین لحظه تمام تلاش خود را برای میلان خواهد داد."

اولیویه ژیرو چندی پیش در مورد قرارداد خود که در ماه ژوئن به پایان میرسد گفته بود: "من دوست دارم در میلان باقی بمانم. قرارداد من در ژوئن به پایان میرسد و من هنوز در مورد آینده ام با باشگاه صحبت نکرده ام. من میخواهم در میلان بمانم زیرا فکر میکنم هنوز میتوانم به تیم کمک کنم. البته من هیچ محدودیتی برای حرفه‌ خودم قائل نیستم و ممکن است در هر کشوری در آینده بازی کنم."

چندی پیش به نقل از رلوو گفته شد باشگاه میلان در نظر دارد در پایان قرارداد الیور ژیرو با این باشگاه برای جذب جاشوا زیرکزی مهاجم ۲۲ ساله و هلندی بولونیا اقدام کند.

۱۰۰۹