ستاره رئال مادرید و کسب افتخاری مشابه مسی، رونالدینیو و بکام

ستاره رئال مادرید و کسب افتخاری مشابه مسی، رونالدینیو و بکام

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید قرار است که صاحب افتخاری ویژه شود که او را هم ردیف لیونل مسی، رونالدینیو و دیوید بکام قرار می دهد.

به گزارش فوتبالی، بلینگام در ماه های اخیر در رئال مادرید و تیم ملی انگلیس خوش درخشیده است و به ارزش 180 میلیون یورو در سایت ترانسفرمارکت رسیده تا به ارزشمندترین بازیکن دنیا کنار امباپه و هالند تبدیل شود. بلینگام در این فصل 18 گل در رئال مادرید زده است و از نظر تبلیغاتی نیز یک ستاره تمام عیار است.

بلینگام به نماد بازتولید کفش های Predator 24 توسط ادیداس تبدیل شده است، کفش هایی که زمانی توسط زین الدین زیدان مورد استفاده قرار گرفت.  حالا گفته می شود که بلینگام قرار است که لوگوی مخصوص خود را داشته باشد.

فوتی هدلاینز گزارش داده است که آدیداس تصمیم گرفته است که لوگویی مخصوص ستاره رئال مادرید را در آینده ای نزدیک طراحی کند.  در حقیقت برای کفش های مخصوصی که برای بلینگام طراحی می شود قرار است که از لوگوی مخصوص او استفاده شود که از خوشحالی معروفش (باز کردن دست هایش) الهام گرفته خواهد شد. 

آدیداس هنوز از طرح نهایی لوگوی بلینگام رونمایی نکرده اما برخی در شبکه های اجتماعی در مورد این طرح، گمانه زنی کرده اند. پیش این آدیداس برای مسی و بکام آرمی ویژه را طرحی کرده بود و رونالدینیو نیز در همکاری با نایکی، آرم مخصوص خود را داشت.  البته معروف ترین فردی که لوگوی مخصوص خود را داشت، مایکل جردن بود که نایکی لوگوی "جامپ من" را برای او طراحی کرده بود.

4125