9 تا 12 سال حبس در انتظار ستاره سابق بارسلونا

9 تا 12 سال حبس در انتظار ستاره سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- دیروز تصاویری از دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل در دادگاه منتشر شد که توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد.

دنی آلوز، فوتبالیست سابق، امروز دومین روز محاکمه خود را آغاز خواهد کرد، تا از خودش در برابر اتهام به تجاوز جنسی دفاع کند. پس از حادثه‌ای که در 30 دسامبر 2022 در یک کلوپ شبانه بارسلونا رخ داد، زندگی ستاره سابق تیم‌های بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس تحت تاثیر قرار گرفت و او روزهای زیادی را پشت میله‌های زندان گذراند.

در روز اول محاکمه، قربانی، دوستانش و کارمندان کلوپ شبانه بر علیه دنی آلوز شهادت دادند تا کار برای او پیچیده‌تر شود. نکته جالب توجه این است که قاضی دادگاه، اظهارات قربانی را چهره مخدوش و صدایی دست‌کاری‌شده شنید و تماشا کرد و همچنان کسی از هویت او خبر ندارد.

مادر دنی آلوز، تلاش کرد تا در جلسه دادگاه پسرش را از نزدیک ببیند، اما تنها توانست از به او ابراز محبت کند که آلوز با یک لبخند تلخ، پاسخ ابراز علاقه او را داد. به گفته نشریه اسپانیایی آ اس، دنی آلوز فردا فرصت پیدا می‌کند تا از خودش دفاع کند و اتفاقاتی که آن شب رخ داد را بازگو کند.

وکلای دنی آلوز سعی کردند تا با نشان دادن میزان الکل موجود در بدن ستاره برزیلی، تخفیفی در مجازات او به وجود بیاورند که این ادعا از سوی قاضی دادگاه رد شد. اگر در پایان محاکمه آلوز گناهکار شناخته شود، با مجازات 9 تا 12 سال زندان و همچنین خسارت 150 هزار یورویی برای قربانی مواجه خواهد شد.

1428