بلایی که بازیکنان سابق رئال مادرید در این فصل بر سر رئال مادرید آورده‌اند

بلایی که بازیکنان سابق رئال مادرید در این فصل بر سر رئال مادرید آورده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازیکنان سابق رئال مادرید وقتی که مقابل رئال مادرید قرار می گیرند، انگیزه بسیار بالایی برای گلزنی و درخشش پیدا می کنند و همین قضیه موجب می شود که مقابل رئال مادرید خوش بدرخشند و برای این تیم دردسر ایجاد کنند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در بازی اخیر خود در رقابت های لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی یک بر یک رسید. رئال مادرید در این بازی در آستانه پیروزی بود اما مارکوس یورنته در دقیقه 93 بازی برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد و به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد و این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. مارکوس یورنته بازیکن سابق رئال مادرید است که اکنون در اتلتیکو مادرید توپ می زند و مقابل رئال مادرید توانست گلزنی کند.

رئال مادرید در این فصل از رقابت ها به طور کلی 15 گل در لالیگای اسپانیا دریافت کرده است. جالب این جا است که هفت گل از این پانزده گل را بازیکنان سابق رئال مادرید به رئال مادرید زده اند و به این ترتیب آکادمی رئال مادرید و بازیکنانی که قبلا در جمع مادریدی ها بوده اند، به ضرر تیم آنچلوتی عمل کرده اند و این مسئله در فوتبال حرفه ای یک امر عادی است.

1471