خشم هواداران رئال مادرید از مارکوس یورنته

خشم هواداران رئال مادرید از مارکوس یورنته

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق رئال مادرید مورد خشم هوادارن این باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مارکوس یورنته بازیکن سابق باشگاه رئال مادرید که حالا برای تیم رقیب همشهری یعنی آتلتیکومادرید بازی می کند با گلزنی برابر تیم سابق خود در دربی مادرید در لحظات پایانی و گرفتن امتیاز حساس در صدر جدول از رئال مادرید مورد خشم هوادارن این باشگاه واقع شده است.

گلزنی این بازیکن در دیدار مقابل باشگاه سابق خشم رئالی‌ ها از مارکوس یورنته را برانگیخت به طوری که بسیاری از هوادارن باشگاه رئال مادرید او را نمک نشناس خطاب کردند! مارکوس یورنته که با گل دقیقه آخر سه امتیاز را از چنگ رئال مادرید ربود و در پایان بازی نیز باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید شد. عکسی از یورنته در حال خروج از زمین در حال پخش شدن است که او به شکلی بی‌تفاوت، روی نشان باشگاه سابق خود یعنی رئال مادرید پا می‌گذارد که این موضوع بیشتر روی اعصاب هوادارن این تیم تاثیر گذار بوده است. این اقدام یورنته که خود از بازیکنان سابق کهکشانی‌ها است، موجب حملات زیادی از سمت صفحات اجتماعی هوادارن باشگاه رئال مادرید به او شده است.

یورنته در تابستان در آستانه انتقال به لیگ عربستان بود و باشگاه الاهلی تا یک قدمی امضای قرارداد با مارکوس یورنته هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید پیش رفت اما در نهایت این هافبک در مادرید ماندنی شد.

۱۰۰۹