تعجب هواداران از مهاجم قرضی منچستریونایتد: پنالتی زدن با پای غیرتخصصی

تعجب هواداران از مهاجم قرضی منچستریونایتد: پنالتی زدن با پای غیرتخصصی

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران از فهمیدن این که میسون گرینوود با پای غیرتخصصی خود برای ختافه پنالتی زده و آن را به گل تبدیل کرده، متعجب شدند!

به گزارش فوتبالی، گرینوود در تابستان گذشته به صورت قرضی از منچستریونایتد راهی ختافه شد تا در سن 22 سالگی چالشی جدید را به دور از فوتبال انگلیس و حاشیه هایش داشته باشد.  گرینوود در این فصل قرضی به ختافه ملحق شده که با ثبت هفت گل و چهار پاس گل در 22 بازی، نمایش خوبی از خود ارائه داده است.

یکشنبه در بازی ختافه و بتیس در لالیگا، تیم مادریدی در دقیقه هشتم بازی صاحب ضربه پنالتی شد. گرینوود پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و در اقدامی جالب قرار گرفت که به جای پای قوی تر خود یعنی با پای چپ، با پای راست این ضربه را بزند.  بازیکن 22 ساله توانست ضربه اش را وارد دروازه روی سیلوا دروازه بان بتیس کند. 

هواداران در شبکه های اجتماعی به پنالتی گرینوود واکنش نشان داند. یک هوادار نوشت:" انگار میسون گرینوود پای ضعیف ندارد." دیگری نوشته است:" میسون گرینوود! استعداد نسل!" و دیگری نوشته است:" گرینوود با پای راستش پنالتی زد! وای خدای من! آنتونی ساک هایت را جمع کن که باید بروی!"

ختافه البته در این بازی نتوانست به پیروزی برسد چرا که ایسکو در دقیقه 35 کار را به تساوی کشاند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

4125