عکس؛ دنی آلوز روی صندلی دادگاه به عنوان متهم پرونده آزار جنسی

عکس؛ دنی آلوز روی صندلی دادگاه به عنوان متهم پرونده آزار جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز بازیکن اسبق بارسلونا و تیم ملی برزیل که در یک سال اخیر به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته بود، امروز در دادگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز با چهره ای جدی، متمرکز و بی توجه به خبرنگاران و البته هیکلی نحیف تر از گذشته در دادگاه  در دادگاه حضور پیدا کرد. تیم وکلای دنی آلوز به رهبری اینس گواردیولا دفاعیه خود را بر مبنای نقض حقوق انسانی این بازیکن ارائه کردند و خواستار دادرسی عادلانه شدند و به دادگاه موازی علیه این بازیکن در رسانه ها اشاره کردند و گفتند که به حق بی گناهی این بازیکن تا پیش از اثبات جرمش،  احترام گذاشه نشده است. آنها همچنین خواستار لغو دادرسی شدند و مدعی شدند که باید از شاکی پرونده، آزمایش روانی گرفته شود. 

وکیل شاکی پرونده نیز در این دادگاه مدارکی را ارائه داد: مدرکی از مرخصی کاری قربلانی ، مصاحبه های انجام شده از آلوز در ژانویه 2023 و اقدام ناپسند مادر دنی آلوز در پخش تصاویر قربانی در صفحه اینستاگرامش. 

دنی آلوز که در ردیف اول روی صندلی متهم نشسته بود، به شکل واضحی نحیف تر شده بود. در یک سال اخیر تیم وکلای دنی آلوز تلاش کرده بودند تا با شاکی به توافق برسند تا کار به دادگاه کشیده نشود چرا که اگر حکم دادگاه علیه دنی آلوز باشد و جرم این بازیکن ثابت شود، او ممکن است که به بیش از 12 سال حبس محکوم شود. 

4125