ثبت رکوردی انحصاری در تاریخ منچستریونایتد به نام راسموس هویلوند

ثبت رکوردی انحصاری در تاریخ منچستریونایتد به نام راسموس هویلوند

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند که به نظر می‌رسد شانس به او رو کرده، یکی از رکوردهای منچستریونایتد که حتی کریستیانو رونالدو هم نتوانسته بود به آن دست پیدا کند را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ زمانی که در تابستان 2023 مبلغی حدود 91 میلیون دلار برای خرید هویلوند از آتالانتا هزینه کردند، به این بازیکن دانمارکی ایمان داشتند. او با چشم‌انداز بلندمدت و آینده‌نگری خریداری شد، اما وقتی در ابتدای حضورش در لیگ جزیره تحت فشار قرار گرفت.

هویلوند علیرغم به ثمر رساندن اولین گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برای ثبت اولین گل خود در لیگ برتر انگلیس باید تا 23 دسامبر مقابل استون ویلا صبر می‌کرد تا بالاخره پای او به گلزنی در لیگ برتر انگلیس هم باز شود. او از آن زمان به بعد در بازی‌های لیگ برتر در مقابل تاتنهام، ولوور همپتون و وستهام گلزنی کرد – در حالیکه در یک بازی جام حذفی مقابل نیوپورت کانتی نیز موفق به گلزنی شده بود.

آخرین گل هویلوند که امشب در مقابل وستهام در گوشه دروازه جای گرفت، در تولد 21 سالگی او رقم خورد. راسموس هویلوند جوان‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد است که موفق شده در چهار بازی متوالی لیگ برتر انگلیس گلزنی کند. از این حیث، حتی کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا که برای اولین بار در سال 2003 در دوران نوجوانی خود به منچستریونایتد پیوست، قبل از 21 سالگی نتوانست به این موفقیت دست یابد، و این برای هویلوندی که هنوز راه درازی برای کسب موفقیت‌های بیشتر و ثبت رکوردهای دیگر در پیش دارد، افتخار بزرگی به حساب می‌آید.

1369