پیش‌بینی ستاره سابق برزیلی از دیدار رئال مادرید - اتلتیکو

پیش‌بینی ستاره سابق برزیلی از دیدار رئال مادرید - اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی - خولیو باپتیستا مهاجم برزیلی سابق رئال مادرید و آرسنال معتقد است که لوس بلانکوس شانس پیروزی در دربی شهر مادرید را دارد. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از سری رقابت های لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. این چهارمین دربی شهر مادرید در این فصل است و می تواند برای شاگردان آنچلوتی بسیار خطرناک باشد، چون آن ها در 3 بازی گذشته، 2 بار به مردان دیگو سیمئونه باخته اند. اتلتیکو در ماه سپتامبر، تنها شکست رئال در این فصل را به آن ها تحمیل کرد و در ماه گذشته نیز موفق شدند جود بلینگام و یارانش را از رقابت های کوپا دل ری حذف کنند. لوس بلانکوس اما در سوپر کاپ اسپانیا موفق به کسب برتری شد. 

به نقل از سایت گل، باپتیستا که سابقه پوشیدن پیراهن رئال را نیز در کارنامه دارد، راجع به این دیدار حساس گفت: "فکر می کنم رئال مادرید یک برتری کوچکی دارد، چون آن ها توانسته اند بیشتر استراحت کنند. فکر می کنم قبل از بازی در کوپا دل ری، رئال مادرید خسته تر از همیشه بود. پس در نظر من، رئال مادرید می تواند امشب به برد برسد. البته همه می دانیم که اتلتیکو تیم بزرگی است."

4416