پیش‌بازی رئال مادرید – اتلتیکو مادرید؛ آنچلوتی-سیمئونه؛ راند چهارم!

پیش‌بازی رئال مادرید – اتلتیکو مادرید؛ آنچلوتی-سیمئونه؛ راند چهارم!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا، تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، حساس‌ترین دیدار این هفته لالیگای اسپانیا، میان دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود؛ جایی که شاگردان دیگو سیمئونه در پی کسب سومین پیروزی این فصل مقابل رقیب همشهری خود هستند و کهکشانی‌ها با انگیزه انتقام از شکست‌های قبلی پا به میدان می‌گذارند. در سه بازی قبلی رئال و اتلتیکو که در فصل جاری انجام شد؛ دو پیروزی سهم سفید و قرمزها بود و یک پیروزی هم سهم سفیدپوشان چامارتین.

شاگردان کارلتو فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند و می‌خواهند پس از کسب قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند. آن‌ها با 57 امتیاز در صدر جدول لالیگا تکیه زده‌اند. با توجه به توقف ژیرونا در دیدار این هفته مقابل رئال سوسیداد، حالا کهکشانی‌ها این فرصت را دارند تا با کسب 3 امتیاز از این بازی حساس، اختلاف خود با تیم دوم را تا 4 امتیاز افزایش دهند و گام بلندی به سوی قهرمانی در لالیگا بردارند.

البته گفتنی است که رئالی‌ها در این فصل تنها در مقابل یک تیم شکست خورده‌اند، و آن تیم اتلتیکو مادرید سخت‌کوش دیگو سیمئونه بوده است. این می‌تواند خبر نگران‌کننده‌ای برای هواداران رئال باشد. همچنین اتلتیکو تنها تیمی است که توانسته در فصل جاری، در یک مسابقه بیشتر از 2 بار دروازه رئال مادرید را باز کند. سرخپوست‌های شهر مادرید در این فصل سه بار این کار را تکرار کردند تا خط و نشانی جدی برای همشهری قدرتمند خود بکشند.

اما از طرفی، آمار و ارقام به سود رئال مادرید هستند؛ اتلتیکو از سال 2016 تا به حال نتوانسته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شود و همواره در این استادیوم به مشکل خورده است.

اما اتلتیکو مادرید که از کورس قهرمانی جا مانده، تلاش می‌کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. آن‌ها با کسب 47 امتیاز از 22 بازی، در رتبه چهارم جدول قرار دارند و برای به دست آوردن جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا، باید با بارسلونا و اتلتیک بیلبائو رقابت کنند. پیروزی در این دیدار می‌تواند روخی بلانکو را به رتبه سوم بازگرداند. آن‌ها چهارشنبه شب باید در نیمه نهایی کوپا دل ری، به مصاف اتلتیک بیلبائو بروند و شاید دیگو سیمئونه در دیدار امشب از تمام توان تیمش استفاده نکند.

داوید آلابا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا به علت مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید در این مسابقه نیستند. اورلین شوامنی هم پس از دریافت کارت زرد در دیدار هفته گذشته مقابل ختافه این بازی را از دست داد.

سزار آزپلیکوئتا، خوزه خیمنز، توماس لمار و ویتولو مصدومین اتلتیکو برای این دیدار حساس هستند. آلوارو موراتا هم که به علت مصدومیت مدتی از تمرینات اتلتیکو دور بود، هفته گذشته به تمرینات گروهی تیمش بازگشت و مشکلی برای این مسابقه ندارد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، فرلاند مندی، ناچو فرناندز، رودیگر، کارواخال، کاماوینگا، تونی کروس، فدریکو والورده، بلینگهام، رودریگو و وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: یان اوبلاک، رینیلدو، اکسل ویتسل، ساویچ، ساموئل لینو، دی پائول، کوکه، مارکوس یورنته، ناهوئل مولینا، آنتوان گریزمان و ممفیس دیپای 

داور بازی: خوزه سانچز مارتینز

ورزشگاه: سانتیاگو برنابئو

ساعت بازی: 23:30 به وقت ایران

1428