سه امتیاز برای بارسلونا در شب گلزنی خرید جدید

سه امتیاز برای بارسلونا در شب گلزنی خرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و دپورتیوو آلاوز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا پس از باخت پنج بر سه مقابل ویارئال اکنون دو برد خوب به دست آورده است. بارسا بازی قبلی خود را با نتیجه یک بر صفر مقابل اوساسونا برد و اکنون هم آبی و اناری پوشان موفق شدند بازی خود را مقابل آلاوز با نتیجه سه بر یک ببرند.

در این بازی گل های بارسلونا را رابرت لواندوفسکی ، ایلکای گوندوغان و ویتور روکه به ثمر رساندند. ویتور روکه خرید جدید برزیلی بارسلونا است که در بازی بارسا مقابل اوساسونا تک گل آبی و اناری پوشان را به ثمر رساند و اکنون هم برای بارسلونا مقابل آلاوز گل سوم بارسا را زد.

البته ویتور روکه در این بازی پس از گلی که زد از زمین مسابقه اخراج شد تا به این ترتیب اولین کارت قرمز خود را در جمع آبی و اناری پوشان تجربه کند. بارسلونا اکنون در رده سوم رقابت های لالیگا ایستاده است. البته تیم ژاوی هرناندز یک بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید انجام داده است.

تماشای گل ویتور روکه

1470