صحبت‌های کلوپ پیش از دیدار حساس با آرسنال

صحبت‌های کلوپ پیش از دیدار حساس با آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به خوبی می داند که در صورت پیروزی مقابل آرسنال، می تواند ضربه بزرگی به امیدهای قهرمانی توپچی ها در لیگ برتر وارد کند.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم های آرسنال و لیورپول از هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات به مصاف یک دیگر می روند. دو تیم فاصله 5 امتیازی با یک دیگر در جدول رده بندی دارند و برد در این دیدار برای جفت تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

به نقل از سایت میرر، کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "درست است که اگر پیروز نشویم، باز هم 2 امتیاز از آرسنال پیش هستیم، اما در این صورت سیتی برنده بزرگ این بازی خواهد بود و تهدید بسیار جدی. البته این صحبت های خارج از رختکن است، در داخل، ما فقط روی بازی تمرکز کرده ایم، روی کارهایی که باید انجام دهیم. ما سعی داریم تا از اشتباهات گذشته درس بگیریم و آن ها را تکرار نکنیم. بازی در مقابل آرسنال کار بسیار سختی است و حالا تصور کنید که باید در خانه آن ها بازی کنیم. البته لیورپول شرایط بسیار خوبی دارد. هر دو تیم شانس پیروزی بالایی دارند و من می دانم که با برد در این دیدار، می توانم بخشی از امیدهای قهرمانی آرسنال را از بین ببرم."

4416