سه گلزن برتر رئال مادرید در این فصل از رقابت‌ها چه کسانی هستند؟

سه گلزن برتر رئال مادرید در این فصل از رقابت‌ها چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته بود که کریم بنزما تصمیم گرفت که رئال مادرید را ترک کند و راهی الاتحاد عربستان شد و به این ترتیب به دوران حضورش در جمع مادریدی ها خاتمه داد.

به گزارش فوتبالی ، با رفتن کریم بنزما از رئال مادرید یک جای خالی در خط حمله مادریدی ها ایجاد شد. فلورنتینو پرز ریاست باشگاه رئال مادرید خوسلو ماتو را به طور قرضی به رئال مادرید آورد. البته رئال مادرید پیش تر خرید جود بلینگام را هم نهایی کرده بود. بلینگام یک هافبک هجومی است و در رئال مادرید وظیفه گلزنی را بر عهده گرفته است. خوسلو در این فصل از رقابت ها بیشتر یک مهاجم ذخیره بوده است. اما سه گلزن برتر رئال مادرید در این فصل از رقابت ها چه کسانی بوده اند؟

در حال حاضر جود بلینگام تا اینجای فصل موفق شده است هجده گل به ثمر برساند و بهترین گلزن رئال مادرید در این فصل از رقابت ها بوده است. از سوی دیگر خوسلو ماتو با زدن 13 گل در رده دوم قرار گرفته است. او دو گل مقابل ختافه به ثمر رساند و نشان داد که وقتی رئال مادرید به او نیاز دارد می تواند به کمک تیم بیاید. رودریگو گوئس هم تا اینجای کار 12 گل زده است و در رده سوم بهترین گلزنان این فصل رئال مادرید قرار دارد.

1471