چرا منچستریونایتد در زمستان مهاجم نخرید؟

چرا منچستریونایتد در زمستان مهاجم نخرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد فاش کرد که می خواست در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، یک مهاجم جدید بخرد، اما این امر غیرممکن بود.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در پنجره تابستانی موفق شدند با رقم 80 میلیون یورو، راسموس هویلوند را از آتالانتا به خدمت بگیرند، اما فشار زیادی روی مهاجم دانمارکی بوده و او هنوز نتوانسته آمار قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد. حالا تن هاگ می خواست در پنجره زمستانی، یک مهاجم برای نیمکت هویلوند به خدمت بگیرد، اما محدودیت های مالی باعث شد تا شیاطین سرخ در برآورده کردن خواسته این سرمربی هلندی، ناکام باشند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق آژاکس گفت: "برکسی پنهان نیست که من مهاجم می خواستم. با وجود مصدومیت مارسیال، ما واقعا مهاجم دیگری جز هویلوند نداریم. اما نمی توانستیم مهاجم بخریم، چون قوانین فیر پلی مالی به ما اجازه چنین کاری را نمی داد. برای اینکه از خط قرمز عبور نکنیم، باید چند بازیکن خوب را بفروشیم و شخصاً فکر نمی کنم این راه درستی برای به جلو بردن تیم باشد. ما عمر فورسون، آماد دیالو را داریم و البته رشفورد که می تواند در پست مهاجم نوک بازی کنم. بدین صورت، باید خلاقانه تر بازی کنیم و امیدوار به درخشش هویلوند باشیم."

4416