ژاوی قبل از آمدن به بارسلونا از کدام تیم پیشنهاد داشت؟

ژاوی قبل از آمدن به بارسلونا از کدام تیم پیشنهاد داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که پیش از آن که ژاوی هرناندز در سال 2021 میلادی هدایت تیم بارسلونا را بر عهده بگیرد، از یکی دیگر از تیم های شناخته شده اروپایی پیشنهاد داشته است.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی هرناندز در سال 2021 میلادی هدایت بارسا را بر عهده گرفت. او جانشین رونالد کومان شد که در بارسا عملکرد خوبی نداشت. ژاوی هرناندز در فصل گذشته بارسلونا را قهرمان رقابت های لالیگای اسپانیا کرد اما عملکردش در این فصل اصلا جالب نبوده است به طوری که انتقاد های زیادی به عملکرد ژاوی وارد بوده است و این سرمربی اسپانیایی اعلام کرده که در پایان فصل از جمع آبی و اناری پوشان جدا می شود و باید دید که پس از بارسا راهی کدام تیم می شود.

به نقل از خاوی میگل، خبرنگار اسپانیایی، ژاوی هرناندز پس از این که تیم السد قطر را ترک کرد، از بروسیا دورتموند هم پیشنهاد داشت اما او به خاطر علاقه ای که به بارسلونا داشت تصمیم گرفت که هدایت آبی و اناری پوشان را بر عهده بگیرد. ژاوی بین سال های 2019 تا 2021 سرمربی السد قطر بوده است و پس از آن هدایت بارسا را بر عهده گرفت. 

در حال حاضر ادین ترزیچ هدایت بروسیا دورتموند را بر عهده دارد. او از سال 2022 سرمربی دورتموند شد و ممکن بود که ژاوی قبل از او سرمربی دورتموند شود اما ژاوی بارسا را انتخاب کرد.

1470