فقط سه بازیکن بارسلونا در این فصل مصدوم نشده‌اند!

فقط سه بازیکن بارسلونا در این فصل مصدوم نشده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم بارسلونا و اوساسونا، فران تورس برای اولین بار در طول دوران حضورش در بارسلونا مصدوم شد تا یک رکورد عجیب برای بارسلونای این فصل ثبت شود.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان، یکی از معضلات جدی بارسلونا در این فصل بوده است. آن‌ها در هیچ مقطعی همه بازیکنانشان را به صورت همزمان در اختیار نداشتند و همواره درگیر مصدومیت بازیکنان کلیدی خود بودند.

در جریان دیدار بارسلونا و اوساسونا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا که با برتری یک بر صفر کاتالان‌ها به اتمام رسید، فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسایی‌ها مصدوم شد. این نخستین مصدومیت فران تورس در این فصل و حتی در طول دوران حضورش در بارسلونا بود. گفته می‌شود این بازیکن حداقل یک ماه دور از میادین است و به احتمال زیاد به دیدار رفت مقابل ناپولی نمی‌رسد.

اما با مصدومیت تورس یک رکورد عجیب برای بارسلونا به ثبت رسید. در طول این فصل، از بین بازیکنانی که در لیست ترکیب اصلی بارسلونا حضور دارند، تنها 3 بازیکن مصدوم نشده‌اند؛ فرمین لوپز، ایناکی پنیا و اوریول رومئو.

به غیر از این سه بازیکن که دقایق کمتری برای بازی به دست آوردند، همه بازیکنان بارسلونا حداقل یک بار در بند مصدومیت اسیر شدند. باید دید آیا سرمربی بعدی بارسلونا به بحران مصدومیت، که همواره بارسا زیر نظر ژاوی هرناندز به آن دچار بوده، پایان می‌دهد یا خیر؟

1428