نیوکاسل به دنبال مهاجم مصری آینتراخت فرانکفورت

نیوکاسل به دنبال مهاجم مصری آینتراخت فرانکفورت

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل تمایل دارد تا برای جذب عمر مارموش، مهاجم مصری آینتراخت فرانفکورت تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست فعالیت زیادی داشته باشد و بیشتر بر روی فروش بازیکنانش متمرکز بود. یکی از بازیکنانی که احتمال جدایی‌اش مطرح شده، کالوم ویلسون است.

چلسی، آرسنال و منچستریونایتد به جذب مهاجم باتجربه انگلیسی علاقه‌مند بودند و او را یک گزینه ایده‌آل برای کوتاه‌مدت می‌دیدند.  ویلسون 31 ساله، در طول پنجره نقل و انتقالات به خروج از سنت جیمز پارک نزدیک شد، چون این باشگاه باید تعادل مالی را حفظ کند تا در چارچوب قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر بماند. آنها از زمانی که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی در سال 2021 کنترل نیوکاسل را به دست گرفت، حدود 400 میلیون پوند هزینه کرده‌‍‌اند.

اما این اتفاق رقم نخورد و کالوم ویلسون در سنت جیمز پارک ماندگار شد. پیش از ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها نیز در این باره گفته بود: «کالوم 100 درصد به پروژه ما متعهد است؛ درست مثل تریپیر. به همین خاطر است که از اخباری که درباره جدایی او از جمع ما منتشر شد متعجب شدم. او مصدوم است و به همین خاطر قادر به همراهی ما در هفته‌های آتی نیست.»

حال، با توجه به این‌که کالوم ویلسون به مصدومیت دچار شده، نیوکاسل قصد دارد در ساعات باقی مانده برای جذب مهاجم مصری آینتراخت فرانکفورت تلاش کند. عمر مارموش مصری مورد توجه باشگاه نیوکاسل قرار گرفته و باید دید آیا کلاغ‌ها می‌توانند در فرصت باقی مانده این مهاجم را به خدمت بگیرند یا خیر.

البته باید اشاره کرد که مارموش یکی از گزینه‎‌های تابستانی نیوکاسل هم هست و اگر این انتقال در زمستان رخ ندهد، آن‌ها در تابستان دوباره به سراغ مارموش می‌روند.

1428