دستمال کاغذی اولین قرارداد مسی با بارسلونا به حراج گذاشته شد

دستمال کاغذی اولین قرارداد مسی با بارسلونا به حراج گذاشته شد

پایگاه خبری فوتبالی -دستمال کاغذی قرارداد لیونل مسی یک قطعه تاریخی و محبوب برای بارسایی ها به شمار می رود که حالا این یادگاری تاریخی به حراج گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت کمپانی آمریکایی "بونهمس" تصمیم گرفته است که سند اصلی مربوط به اولین قرارداد مسی با بارسلونا که روی دستمال کاغذی نوشته شد را به حراج بگذارد. این قرارداد در روز 14 دسامبر 2000 در باشگاه تنیس پومپیا نوشته شده است. 

جوزپ ماریا مینگلا، کارلس رکساچ و هوراسیو گاجولی امضا کنندگان آن قرارداد بودند که رکساچ به نمایندگی از باشگاه بارسلونا و بر خلاف برخی نظرات در مورد خرید مسی توسط بارسلونا، این قرارداد را امضا کرده است. 

قیمت پایه فروش این دستمال کاغذی توسط هوراسیو گاجولی، ایجنت سرشناس مبلغ 350 هزار یورو تعیین شده است. بارسلونا می تواند با حضور در حراجی، این دستمال کاغذی را بخرد و آن را به موزه خود اضافه کند. بارسلونا پیش از این می توانست این دستمال کاغذی را داشته باشد اما برای خرید ان به توافق نرسیدند. این دستمال کاغذی یک سند تاریخی است چرا که اولین قرارداد بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا روی آن نوشته شده اما کاتالان ها ممکن است که آن را برای همیشه از دست بدهند. 

یان اهلینگ، مدیر کتابفروشی بنهمس در مورد این سند گفته است:" یکی از احساسی ترین اقلامی است که فروش ان را به عهده داشته ایم. این همان دستمال کاغذی معروفی است که دوران فوتبال مسی بر اساس ان شروع شده است."

4125