آینده شش بازیکن رئال مادرید بعد از اتمام قراردادشان در تابستان، چگونه خواهد بود؟

آینده شش بازیکن رئال مادرید بعد از اتمام قراردادشان در تابستان، چگونه خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید در پایان فصل باید در خصوص آینده 6 بازیکن تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد همکاری‌اش با آن‌ها را ادامه دهد یا خیر؟

به گزارش فوتبالی، در پایان فصل جاری، قرارداد 4 بازیکن رئال مادرید به اتمام می‌رسد که باید دید مدیران رئال چه تصمیمی برای آینده این بازیکنان می‌گیرند. از سوی دیگر، رئالی‌ها در این فصل دو بازیکن قرضی به خدمت گرفتند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

لوکا مودریچ و تونی کروس شاخص‌ترین نام‌های این لیست هستند. دو هافبک تاثیرگذار رئال مادرید در سال‌های اخیر، حالا به روزهای آخر حضورشان در باشگاه اسپانیایی نزدیک شده‌اند و باید دید آیا باز هم قراردادشان تمدید می‌شود یا ماجراجویی این زوج در پیراهن سفید به پایان می‌رسد. 

خوسلو و کپا آریزابالاگا نیز بازیکنانی هستند که در ابتدای فصل به صورت قرضی به رئال مادرید پیوستند. خوسلو شانس بیشتری برای ادامه کار در رئال مادرید دارد. او در بعضی بازی‌ها کمک حال رئال مادرید شده و در موفقیت این فصل رئال مادرید نقش داشته. اما کپا آریزابالاگا عملکرد چندان خوبی از خود نشان نداد و حالا آندریا لونین، جلوتر از او در قاب دروازه رئال مادرید می‌ایستد. با بازگشت تیبو کورتوا در آغاز فصل آینده، بعید است دروازه‌بان اسپانیایی جایی در ترکیب کهکشانی‌ها داشته باشد.

لوکاس وازکز و ناچو فرناندز، دو بازیکن دیگری هستند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد. این دو بازیکن همچون مودریچ و کروس در ترکیب رئال مهم و تاثیرگذار نیستند و شانس زیادی برای ماندن در جمع سفیدهای چامارتین ندارند.

1428