دورتموند ستاره جوان آکادمی آرسنال را زیر نظر دارد

دورتموند ستاره جوان آکادمی آرسنال را زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بروسیا دورتموند مهاجم جوان و 16 ساله آرسنال، یعنی چیدو اوبی مارتین را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، بروسیا دورتموند چند وقتی است که چیدو اوبی مارتین، بازیکن جوان آرسنال را زیر نظر گرفته.

این مهاجم 16 ساله یکی از بهترین استعدادهای آکادمی آرسنال است که مورد توجه باشگاه آلمانی قرار گرفته است. زنبورهای دره روهر، مهارت خاصی در پرورش بازیکنان بااستعداد جوان دارند. جود بلینگهام و جیدون سانچو نمونه‌های بازیکنانی بوده‌اند که در سنین جوانی از تیم‌های انگلیسی راهی دورتموند شدند و در تیم آلمانی توانستند پیشرفت کنند.

البته باید اشاره کرد که این مهاجم جوان بخشی از پروژه آینده آرسنال است و توپچی‌ها او را یکی از ارکان اصلی تیم آینده‌شان می‌بینند. به همین خاطر، جذب این بازیکن به سادگی امکان‌پذیر نیست.

استعدادیاب‌های دورتموند مدت‌هاست که چیدو اوبی را زیر نظر دارند و با نقاط قوت و ضعف این بازیکن آشنا هستند. به گفته فابریتزیو رومانو، حتی چند بار برای جذب او اقدام کردند اما ناموفق بودند.

همچنین رومانو اضافه کرد که چیدو اوبی یکی از بازیکنان آینده‌دار باشگاه آرسنال است و مدیران می‌خواهند او جزوی از پروژه توپچی‌ها باشد و به همین سادگی‌ها اجازه جدایی به او نمی‌دهند.

1428