عکس؛ سوژه شدن تشابه چهره بادیگارد مسی با هیگواین

عکس؛ سوژه شدن تشابه چهره بادیگارد مسی با هیگواین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر اینتر میامی یک بادیگارد دارد که در مدت اخیر به خاطر نزدیکی به لیونل مسی در جا های مختلف، مورد توجه قرار گرفته است و معروف شده است.

به گزارش فوتبالی ، یاسین چوکو بادیگارد لیونل مسی است. در حقیقت مسی از زمانی که به اینتر میامی رفت و وارد آمریکا شد این بادیگارد را که سابقه خدمت در ارتش را دارد، استخدام کرد.

لیونل مسی به همراه اعضای تیم اینتر میامی به تازگی وارد شهر ریاض، پایتخت کشور عربستان شده است. در حقیقت اینتر میامی قرار است که دوشنبه از ساعت 21:30 به وقت ایران، در یک بازی دوستانه به مصاف تیم الهلال عربستان برود.

یاسین چوکو بادیگارد لیونل مسی هم در این سفر ستاره آرژانتینی را همراهی می کند. در تصویری که از یاسین چوکو در کنار مسی منتشر شده است، یک نکته جالب وجود دارد. یاسین چوکو در این تصویر لباس تیم اینتر میامی را پوشیده است. با توجه به این که بادیگارد مسی کچل است و ریش بلندی گذاشته است، از لحاظ ظاهر و قیافه شبیه به گونزالو هیگواین شده است. هیگواین، مهاجم آرژانتینی بین سال های 2020 تا 2022 بازیکن تیم اینتر میامی بود و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

1471