رکورد تاریخی ناپولی در نقل و انتقالات زمستانی؛ با تمام قوا به دنبال حذف بارسلونا!

رکورد تاریخی ناپولی در نقل و انتقالات زمستانی؛ با تمام قوا به دنبال حذف بارسلونا!

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی می خواهد مسیر فصلش را عوض کند چرا که تا کنون روند فاجعه باری داشته اند.

به گزارش فوتبالی، پس از شروع فصل ضعیف این تیم زیر نظر رودی گارسیا  اخراج شد و جای خود را به ماتزاری داد اما ناپولی از بحران خارج نشد. قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا در حال حاضر در رتبه نهم قرار دارد و 21 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد و با شکست سنگین مقابل فروزینونه از جام حذفی کنار رفت. البته این تیم در سوپرجام ایتالیا در ریاض نمایش بهتری داشت. آنها در نیمه نهایی با نتیجه سه بر صفر مقابل فیورنتینا پیروز شدند و در فینال در یک بازی نزدیک و با اختلاف یک گل مقابل اینتر شکست خوردند آن هم در حالی که به خاطر اخراج جیو سیمئونه ده نفره شده بودند. ماتزاری در بازیهای اخیر سبک تیمش را عوض کرده و از سبک اسپالتی فاصله گرفته است. آنها حالا با خط دفاعی سه نفره بازی می کنند. البته ناپولی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسیار پرکار بوده است. 

تیم ایتالیایی در فاصله چهار روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، خریدهای پرشماری داشته که آخرین خرید این تیم، لئاندر دندونکر بوده است. این هافبک قرضی با بند خرید  ده میلیونی از استون ویلا جذب شد. ناپولی پیش از این خرید ماتزوکی در پست دفاع کناری را از سالرنیتانا (با مبلغ سه میلیون یورو) نهایی کرده بود و ترائوره  را در پست هافبک هجومی از بورنموث خریده بود (قرضی با بند خرید 25 میلیونی). گران ترین خرید زمستانی ناپولی هم انگونگه، ستاره 23 ساله بلژیکی بود که در ورونا با شش گل و دو پاس گل در 19 بازی خوش درخشیده است و ناپولی برای خریدنش حدود 20 میلیون یورو خریده است. او یک رقیب جدی برای پولیتانو در پست بال راست خواهد بود. 

ناپولی در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی در تلاش است تا نهوئن پرز، بازیکن آرژانتینی اودینزه  را با هجده میلیون یورو به عنوان جانشین اوستیگارد بخرد چرا که این بازیکن با هفت میلیون یورو به اودینزه خواهد پیوست.

ناپولی بدین ترتیب با بیش از چهل میلیون یورو هزینه در زمستان، پرهزینه ترین نقل و انتقالات تابستانی تاریخ خود را خواهد داشت. آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید با مصاف بارسا بروند. اگر ناپولی بتواند بارسا را حذف کند، شانس خود برای حضور در جام جهانی باشگاه های 32 تیمی را زنده نگه خواهد داشت. البته ناپولی بر اساس قوانین فقط می تواند سه تا از خریدهای جدیدش را در لیست بازی با بارسا قرار بدهد چرا که یوفا اجازه تغییر بیش از سه بازیکن را در لیست تیم ها نسبت به نیم فصل اول نمی دهد.

4125