لحظه‌ای که سرمربی یونیون برلین به سانه حمله کرد

لحظه‌ای که سرمربی یونیون برلین به سانه حمله کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لروی سانه مهاجم بایرن مونیخ در مورد حمله نناد بیلیچا سرمربی یونیون برلین به خودش در شب پیروزی باواریایی ها با نتیجه یک بر صفر، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم توماس توخل پیروزی ارزشمندی را در مقابل یونیون برلین به دست آورد اما اتفاق جنجالی در فاصله 15 دقیقه به اتمام بازی رخ داد. در حقیقت در حالی که توپ از زمین خارج شده بود، بیلیچا آن را برداشت. سانه به سمت این مربی رفت و او را بگیرد اما سرمربی یونیون در اقدامی عجیب دو بار به صورت مهاجم بایرن مونیخ ضربه زد و او را هل داد. این اتفاق باعث شد تا بازیکنان دو تیم با هم درگیر شوند. مربی کروات یونیون برلین از زمین اخراج شد و به احتمال فراوان به خاطر این حرکتش چندین جلسه توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان محروم خواهد شد. بیلیچا در پایان بازی گفت که قبول دارد که اشتباه کرده اما قصد ندارد که در این باره با سانه صحبت کند. 

مهاجم بایرن مونیخ  در مورد این درگیری گفت:"من می خواستم که توپ را سریع به زمین برگردانم تا به سرعت، حمله بعدی را طرح ریزی کنم و بعد از آن اوضاع کمی به هم ریخت و سرمربی یونیون برلین، صورت من را گرفت. "

بیلیچا که تجربه هدایت تیم هایی نظیر لخ پوزنان، دینامو زاگرب و ترابزون اسپور را درون زمین دارد، در مورد این درگیری گفت:" من در محوطه فنی خودم حضور داشتم و می خواستم که توپ ره به او بدهم. سانه من را هل داد و من هم واکنش نشان دادم. قطعا از تیمم عذرخواهی می کنم اما از سانه عذرخواهی نمی کنم. سانه به سمت من آمد تا من را تحریک کند. البته به عنوان مربی نباید چنین واکنشی نشان می دادم." 

4125