شوک بزرگ به بارسلونا؛ وداع با دومین جام فصل

شوک بزرگ به بارسلونا؛ وداع با دومین جام فصل

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نتیجه چهار بر دو در مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و پس از سوپرجام اسپانیا حالا دومین جام فصل را هم از دست داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی در لالیگا هشت امتیاز تا ژیرونای صدرنشین (با یک بازی کمتر) فاصله دارد و به همین خاطر آنها امید زیادی داشتند تا بیلبائو را شکست بدهند و به جمع چهار تیم برتر جام حذفی اسپانیا برسند.

بارسلونا با قرعه ای آسان تا یک چهارم نهایی رسیده بود. آنها با حذف بارباسترو دسته چهارمی و اونیونیستاس دسته سومی به این مرحله رسیده بودند و در اولین بازی سخت خود در کوپا باید در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان می رفتند که یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ جام حذفی اسپانیا به شمار می رود.

تیم ژاوی در همان شروع بازی شوکه شد چرا که گوروزتا در دقیقه یک اولین گل بازی را به ثمر رساند. البته بارسایی ها به خوبی خودشان را جمع و جور کردند و با گلهای لواندوفسکی و یامال به بازی برگشتند تا برنده به رختکن بروند. سانست در نیمه دوم گل تساوی را برای بیلبائو به ثمر رساند تا کار به وقت اضافه کشیده شود. اینیاکی ویلیامز در دقیقه 105 تیر خلاص را وارد دروازه بارسلونا کرد تا پس از رئال مادرید، حالا بارسلونا نیز از کوپا دل ری کنار برود. البته بارسایی ها در دقیقه 121 باز هم گل خوردند که این بار برادر کوچک تر ویلیامزها یعنی نیکو گلزنی کرد..

در حال حاضر سوسیه داد، مایورکا و اتلتیک بیلبائو سه تیمی هستند که حضورشان در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را قطعی کرده اند و منتظرند تا حریفان خود را در این مرحله بشناسند. مرحله نیمه نهایی به صورت رفت و برگشتی برگزار می شود.

خلاصه بازی بارسلونا و بیلبائو

4125