تقابل جالب طلسم جام نبردن هری کین با رکورد بازیکن بایرن مونیخ

تقابل جالب طلسم جام نبردن هری کین با رکورد بازیکن بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم انگلیسی سابق تاتنهام که در حال حاضر در بایرن مونیخ توپ می زند، یک طلسم عجیب در دوران حرفه ای خود دارد و آن هم این است که هرگز نتوانسته است جامی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، با وجود این که هری کین یک بازیکن شناخته شده است، اما او هرگز در دوران حرفه ای خود جام به دست نیاورده است. این طلسم در بایرن مونیخ هم فعلا ادامه داشته است و باواریایی ها تیم صدرنشین بوندسلیگا نیستند و باید دید که می توانند تا انتهای فصل صدر جدول را به دست بیاورند یا خیر.

اما این طلسم هری کین با رکورد یکی از بازیکنان بایرن مونیخ در تضاد است. در حقیقت کینگزلی کومان، بازیکن بایرن مونیخ در تمام فصل های دوران حرفه ای خود جام برده است و به این شکل نبوده که فصلی را بدون جام به پایان برساند. در حقیقت در پایان این فصل یعنی فصل 2023/24، یا طلسم هری کین پا بر جا خواهد ماند و یا رکورد کینگزلی کومان. اگر بایرن مونیخ جام نبرد، طلسم هری کین در زمینه جام نبردن پا بر جا خواهد بود و رکورد کینگزلی کومان از بین می رود. اما اگر بایرن مونیخ جام ببرد، طلسم هری کین می شکند و رکورد جام بردن کومان در فصل های متوالی پا بر جا می ماند.

1471