واکنش بازیگر نقش «هلسینکی» به جنجال‌های بازی رئال مادرید و آلمریا

واکنش بازیگر نقش «هلسینکی» به جنجال‌های بازی رئال مادرید و آلمریا

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و آلمریا همچنان بعد از چندین روز خبرساز است.

به گزارش فوتبالی، سه مداخله داور ویدیویی در جریان بازی که هر سه به سود رئال مادرید بودند، به شدت جنجال ساز شدند. رئالی ها معتقد هستند که تصمیم های داوری درست بوده در حالی که غیررئالی ها معتقد هستند که داور به اشتباه به سود آنها سوت زده است و حتی رسانه های منتقد رئال مادرید از عباراتی نظیر "سرقت" و "دستبرد " استفاده کردند.

جنجال های این بازی حالا به دنیای سینما نیز کشیده شده است. دارکو پریچ یکی از بازیگرانی است که در سالهای اخیر به واسطه حضورش در سریال محبوب "خانه کاغذی" یا همان "سرقت پول" به شهرت رسیده است. این بازیگر در این سریال محبوب نقش "هلسینکی" را بازی می کرد. او روز سه شنبه در مراسم نشریه کاتالونیایی موندودپورتیوو حضور پیدا کرد. پریچ در واکنش به سوالات خبرنگاران در مورد اتفاقات بازی رئال مادرید و آلمریا و با اشاره به نقش خودش در "سرقت پول" به عنوان عضوی از باند سارقان گفت:" سرقت؟ با من تماسی گرفته نشد (می خندد) اما شنیده ام که چه اتفاقاتی رخ داده است!"

این بازیگر همچنین در مورد علاقه خود به دنیای ورزش نیز صحبت کرد:" برای من حضور در این جا در کنار بزرگان ورزش، تحقق رویای کودکی است. ورزش محبوب من بسکتبال است و در این جا می توانم با اسطوره های بسکتبال روبرو شوم. دوست دارم امسال پارتیزان بلگراد به فاینال فور در یورولیگ برسد هر چند که قهرمانی برای انها خیلی مشکل است." 

4125