پیام جالب وینیسیوس در مورد گل جنجالی

پیام جالب وینیسیوس در مورد گل جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی وینیسیوس جونیور در هفته‌های اخیر، باعث شد تا هواداران رئال مادرید و دیگر تیم‌ها نسبت به رفتارهای عجیب و غریب او واکنش نشان دهند؛ اما انگار وینگر برزیلی کهکشانی‌ها از حاشیه ساختن لذت می‌برد.

به گزارش فوتبالی، وینگر برزیلی رئال مادرید که پس از اتفاقات رخ داده در فصل گذشته و تحمل شعارهای نژادپرستانه از سوی هواداران تیم‌های مختلف اسپانیایی معتقد بود باید احترام بیشتری از سوی تماشاچیان دریافت کند، حالا خودش تبدیل به محور اصلی حاشیه‌سازی‌ها در ورزشگاه‌های اسپانیا شده و با به راه انداختن مشاجره با افراد مختلف، رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان می‌دهد.

وینیسیوس جونیور، این هفته یک گل بحث‌برانگیز مقابل آلمریا به ثمر رساند. در حالی که سفیدهای مادرید با 2 گل از حریف قعرنشین خود عقب بودند، وینیسیوس با شانه خود توپ را وارد دروازه کرد که بازیکنان آلمریا اعتقاد داشتند توپ به دست او برخورد کرده و داور باید خطای هند اعلام می‌کرده. . با این حال، داور خوزه هرناندز ماسو پس از مشورت با اتاق VAR تصمیم گرفت گل را سالم اعلام کند و تشخیص داد که توپ به جای دست به شانه وینیسیوس برخورد کرده است.

وینیسیوس جونیور صبح دوشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر، ویدیوی گل مشکوکش مقابل آلمریا را به اشتراک گذاشت و درباره آن گفت: «عجب گلی، من همیشه در ساحل کوپاکانای ریو دژانیرو این کار را انجام می‌دادم!»

1428