لیست بارسلونا مقابل بیلبائو با بازگشت چهره محبوب هواداران

لیست بارسلونا مقابل بیلبائو با بازگشت چهره محبوب هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو که از زمان مصدومیت در روز چهارم ژانویه در لاس پالماس غایب بوده، از مصدومیت ریکاوری کرد و در لیست 22 نفره ژاوی هرناندز برای بازی مقابل بیلبائو در سن مامس در یک چهارم نهایی کوپا دل ری قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی،  آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی نیز با وجود مصدومیتی جزیی در لیست قرار گرفت. در بازی قبلی پائو کوبارسی از میان بازیکنان آکادمی به جای او در ترکیب قرار گرفت. از میان بازیکنان آکادمی نیز آندر  آسترالاگا و آرون یاکوبیشویلی در  کنار هکتور فورت، پائو کوبارسی و مارک گویو در لیست قرار گرفتند. ترشتگن، گاوی، رافینیا، مارکوس آلونسو و اینیگو مارتینز نیز به علت مصدومیت همچنان غایب هستند.

لیست بارسلونا برای بازی مقابل بیلبائو بدین شرح است: اینیاکی پنیا، آسترالاگا، یاکو، کانسلو، بالده، آرائوخو، فران تورس، پدری، لواندوفسکی، ژائو فلیکس، کریستنسن، اوریول رومئو، ویتور روکه، سرجی روبرتو، دی یونگ، گوندوغان، کونده، فرمین لوپز، هکتور فورت، پائو کوبارسی و مارک گویو. 

بارسلونا که در حال حاضر هشت امتیاز تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد، امید زیادی دارد تا با قهرمانی کوپا در این فصل بدون جام نماند. حذف رئال مادرید، مسیر قهرمانی را برای آنها هموار می سازد و بازگشت کانسلو نیز به ژاوی و تیمش روحیه مضاعفی می دهد.

4125