اسطوره بایرن مونیخ، دو خرید جدید باواریایی‌ها را مسخره کرد

اسطوره بایرن مونیخ، دو خرید جدید باواریایی‌ها را مسخره کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از ویژگی های اسطوره های بایرن مونیخ این است که به صراحت تصمیم های باشگاهشان را زیر سوال می برند و اهل مصلحت اندیشی نیستند.

به گزارش فوتبالی، اسطوره های باواریایی ها معمولا خیلی صریح از تصمیم های باشگاهشان انتقاد می کنند. لوتار ماتیوس بازیکن اسبق بایرن مونیخ یکی از منتقدان همیشگی تصمیم های این باشگاه بوده است و حالا به سیاست نقل و انتقالاتی این باشگاه در ژآنویه حمله کرده است. در حقیقت بایرن مونیخ اخیرا اریک دایر را از تاتنهام خریده و در تلاش است تا کیران تریپیر دفاع کناری نیوکاسل را هم به خدمت بگیرد. ماتیوس حالا در گفتگو با پادکست اسکای 90 به این دو بازیکن حمله کرده است:" بازیکن ذخیره تاتنهام و یک بازیکن 33 ساله؟"

از سویی ماتیوس به صحبت های یکی دیگر از اسطوره های بایرن مونیخ اشاره کرده و گفته است:" اولی هوینس یک بار گفته بود که بایرن مونیخ به هیچ وجه قرار نیست که بازیکن نیمکت نشین تیم های دیگر ار بخرد اما حالا به نظر می رسد که شرایط عوض شده است." 

توخل برای رفع مشکلات دفاعی بایرن مونیخ تصمیم گرفت که به سراغ لیگ انگلیس برود. او در ابتدا اریک دایر را از تاتنهام به خدمت گرفت و حالا از مدیران تیمش خواسته تا تریپیر را از نیوکاسل بخرند.

4125