تلاش ناکام مسی برای گلزنی از روی نقطه کرنر

تلاش ناکام مسی برای گلزنی از روی نقطه کرنر

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در بازی بامداد امروز برای اینتر میامی امید زیادی داشت تا جدیدترین روش گلزنی را به کلکسیون گلهای پرشمار دوران فوتبالش  اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی پس از تساوی بدون گل مقابل ال سالوادور در دومین بازی دوستانه پیش فصل خود حضور پیدا کرد. تیم مسی بازی دوستانه ای مقابل اف سی دالاس داشت.  مسی، سوارز، آلبا و بوسکتس همگی در ترکیب اصلی قرار داشتند اما اینتر میامی چاره ای جز پذیرش شکست با نتیجه یک بر صفر نداشت و خسوس فریرا زننده تک گل تیم دالاس بود. 

مسی در این بازی البته در آستانه ثبت یکی از بهترین گلهای دوران فوتبالش قرار داشت.  دقایقی بعد از گل فریرا، مسی پشت ضربه کرنر قرار گرفت. او وقتی که فهمید مارتنس پائس دروازه بان هلندی کمی جلو کشیده تصمیم گرفت که توپ را مستقیما به درون دروازه بفرستد اما بدشانس بود که ضربه اش به گل تبدیل نشد.

مسی هرگز در دوران فوتبالش مستقیما از روی نقطه کرنر گل نزده و امید زیادی داشت تا طلسم خود را در این زمینه بشکند اما پائس دروازه بان هلندی فهمید که مسی چه نقش های دارد و جلوی او را گرفت. 

به نظر می رسد که لئو خیلی دوست دارد که از روی نقطه کرنر گل بزند چرا که در بازی آرژانتین و پاراگوئه در ماه اکتبر هم سعی کرده بود که این گونه گل بزند اما ضربه اش به تیرک برخورد کرده بود. 

گل مستقیم با کرنر که "المپیکو" نام دارد، برای اولین بار توسط سزارو اونزاری در المپیک 1942 در اروگوئه به ثبت رسید و بعد از آن با چنین عنوانی شناخته می شود. دیوید بکام، تونی کروس و تیری آنری تجربه گلزنی مستقیم از روی ضربه کرنر را داشته اند.

4125