اظهارات تند ملی‌پوش سابق فرانسه درباره کریستیانو رونالدو

اظهارات تند ملی‌پوش سابق فرانسه درباره کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - لور بولئو، ملی‌پوش سابق تیم فوتبال زنان فرانسه، کریستیانو رونالدو را به دلیل اظهاراتش در لیگ 1 به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در روزهای گذشته ادعای عجیبی را عنوان کرد مبنی بر اینکه لیگ حرفه‌ای عربستان جذاب‌تر و بهتر از لیگ 1 فرانسه است. این اظهارات رونالدو به مذاق بسیاری از بازیکنان فرانسوی خوش نیامد و یکی از این بازیکنان، لور بولئو ستاره سابق تیم فوتبال زنان پاریسن ژرمن بود که رونالدو را به "فخر فروشی و خودنمایی" متهم کرد. او در ادامه عنوان کرد که احتمالا یکی از دلایلی که کریستیانو رونالدو چنین ادعایی را مطرح کرده، وجود رقیب او یعنی لیونل مسی در لیگ 1 فرانسه در فصل 23-2022 بود.

بولئو در صحبت با کانال فوتبال فرانسوی اینطور گفت: "من واقعاً از این اظهارات رونالدو شگفت‌زده شدم. چون لیونل مسی اینجا بازی می‌کرد، به لیگ 1 حمله می‌کنید؟ از خودم پرسیدم که چرا رونالدو به لیگ های دیگر اشاره‌ای نکرد و مستقیما درباره لیگ 1 فرانسه صحبت کرد. فکر می‌کنم او در بسیاری از لیگ‌های دیگر بازی کرده، به جز لیگ 1، بنابراین فکر می‌کنم چون تیمی در لیگ 1 او را انتخاب نکرده این ادعا را عنوان کرده است. صادقانه بگویم، رونالدو بازیکن بزرگی در تایرخ فوتبال به شمار می‌آید و روحیه بزرگی هم دارد، اما این باعث نمی‌شود که کریستیانو رونالدو را خیلی دوست داشته باشم و خب من اصلاً چنین اظهاراتی را دوست ندارم."

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هر دو در سال 2023 اروپا را ترک کردند و یکی به لیگ عربستان و تیم النصر و دیگری به آمریکا و تیم اینترمیامی پیوست. این دو اسطوره تکرارنشدنی دنیای فوتبال قرار است تا یک هفته دیگر احتمالا برای آخرین بار در قالب یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر بروند و اینترمیامی به همراه مسی و دیگر ستاره‌های اغلب بارسلونایی‌اش در جام ریاض در تاریخ 1 فوریه به مصاف CR7 و ستاره‌های اروپایی دیگر النصر خواهد رفت.

1369