آخرین شرایط انتقال اسطوره رئال مادرید به لیگ انگلیس

آخرین شرایط انتقال اسطوره رئال مادرید به لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما باید هر چه زودتر تکلیفش را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، برنده توپ طلای 2022 از شرایطش در عربستان راضی نیست و عربستانی ها هم از او راضی نیستند چرا که زودتر از موعد به تعطیلات رفت و با تاخیر به اردوی زمستانی برگشت چرا که به علت مشکلات آب و هوایی در جزایر موریس گیر افتاده بود. این بازیکن ممکن است که از عربستان جدا شود اما در حال حاضر توافقی در این زمینه حاصل نشده است. د واقع بنزما در روزهای اخیر اولین جلسات را با مقامات باشگاه الاتحاد داشته است. 

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارشد اده است که در روزهای آینده جلسات بیشتری میان بنزما و باشگاه الاتحاد برگزار خواهد شد تا آینده این بازیکن مشخص شود. کریم برای این که به اروپا برگردد، باید دستمزد خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. او در باشگاه عربستانی سالی 200 میلیون یورو دستمزد می گیرد که هیچ باشگاهی در اروپا حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست. پس از اولین جلسات، فعلا توافقی میان بنزما و الاتحاد حاصل نشده است. گفته می شود که منچستریونایتد و چلسی جویای شرایط خرید مهاجم سابق رئال مادرید هستند. 

برباتوف بازیکن اسبق یونایتد از سویی به شایعه تمایل شیاطین سرخ به بنزما واکنش نشان داده است:" با وجود آن که نام یونایتد پیرامون بنزما مطرح شده اما کریم می خواهد که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. شرایط او مشابه کریستیانو خواهد بود چرا که او می خواهد جامها را ببرد اما در یونایتد فعلا چنین چیزی ممکن نیست. به نظرم بنزما در صورت پیوستن به چلسی، شانس بیشتری برای بازی کردن خواهد داشت چون جکسون در تلاش است تا جایگاه خود را پیدا کند. انتقال به آرسنال هم می تواند به حضورش در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند و می تواند زیاد بازی کند چون ژسوس می تواند به جناحین برود."

4125