یک سال از شروع زندان شدن مدافع سابق بارسلونا گذشت

یک سال از شروع زندان شدن مدافع سابق بارسلونا گذشت

پایگاه خبری فوتبالی - درست یک سال پیش در چنین روزی، دنی آلوز مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان فرستاده شد و در حال حاضر همچنان در حبس به سر می برد.

به گزارش فوتبالی، دنی الوز در حال حاضر همچنان در زندان شهر بارسلونا به سر می برد و یک سال از عمرش این گونه هدر رفته است.  این بازیکن منتظر جلسه دادگاه در مورد آزار جنسی به یک زن 23 ساله است. این دادگاه قرار است که بین 15 تا 17 بهمن برگزار شود. دادستان در حال حاضر خواستار 9 سال حبس برای دنی آلوز شده است.

آلوز در این یک سال سعی کرد که با فوتبال بازی کردن در زندان خودش را سرگرم کند. او در این مدت تقریبا هیچ ملاقاتی نداشت و به جز دوست صمیمی اش برونو برزیل، هیچ کس حتی اقوامش برای دیدنش به زندان نیامدند. تنها ملاقاتی ویژه او، همسرش خوانا سانز بود که البته او هم درخواست طلاق را داده است.  آلوز البته یک بار هم فرصت پیدا کرده که دو فرزندش که حاصل ازدواجش با همسر سابقش بوده اند را هم در زندان ببیند.

آلوز در این مدت به همراه وکلایش سخت تلاش کرده است تا بتواند از زندان خارج شود یا دوران محکومیتش را کاهش بدهد اما تا کنون در این زمینه توفیقی به دست نیاورده است.

4125