بازیکنی که 23 سال است در رئال مادرید حضور دارد

بازیکنی که 23 سال است در رئال مادرید حضور دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز مدافع اسپانیایی حال حاضر باشگاه رئال مادرید یکی از بازیکنان تک باشگاهی در دنیای فوتبال است به طوری که او فقط در رئال مادرید حضور داشته است و در باشگاه دیگری بازی نکرده است.

به گزارش فوتبالی ، ناچو فرناندز در حال حاضر 34 سال سن دارد و جالب این جا است که این بازیکن 23 سال است که در رئال مادرید توپ می زند و از آکادمی این باشگاه رشد یافته است و اکنون هم در تیم بزرگسالان رئال مادرید حضور دارد و به نظر می رسد که قصد ترک این باشگاه را هم ندارد و در نهایت می خواهد در رئال مادرید بازنشسته شود.

در حقیقت ناچو فرناندز از سال 2001 میلادی در رده های پایه باشگاه رئال مادرید حضور دارد. او از سال 2011 به تیم اصلی رئال مادرید اضافه شد و هنوز هم در این تیم حضور دارد و تبدیل به کاپیتان رئال مادرید شده است. او به عنوان کاپیتان مادریدی ها جام قهرمانی سوپرجام اسپانیا را بالای سر برد.

البته برخی ها معتقدند که ناچو نقشی که راموس در رئال مادرید داشت را نمی تواند ایفا کند چرا که سرخیو راموس یک چهره کاریزماتیک تر نسبت به ناچو فرناندز بود. ناچو در رئال مادرید بیشتر اوقات زیر سایه مدافع های دیگر بوده است.

1471