سیتیزن ها در جستجوی خرید یک وینگر جدید

سیتیزن ها در جستجوی خرید یک وینگر جدید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی به دنبال جذب یک بازیکن جدید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر دیلی میل مدیران باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی بازار نقل و انتقالات سال ۲۰۲۴ برای جذب یک وینگر جدید هستند. در حال حاضر پدرو نتو از ولورهمپتون و ساویو از تروا در لیست اولیه پپ گواردیولا سرمربی تیم هستند. خویچا کواراتسخلیا بازیکن گرجستانی ناپولی نیز از سال گذشته مورد توجه مربیان تیم قرار گرفته اما توافق و پیشنهادی در این مورد صورت نگرفت.

گفته می شود باشگاه منچسترسیتی همچنین علاقه مند است یوهان باکایوکو، وینگر پی اس وی آیندهوون را در بازار نقل و انتقالات زمستانی اروپا در ژانویه به خدمت بگیرد. این بازیکن از نظر ظاهر، فرم بازی و حتی قیمت به جرمی دوکو ستاره بلژیکی فعلی سیتیزن ها شباهت دارد و بازیکنی است که با موقعیت های مشابه دوکو می تواند به عنوان وینگر سمت راست و چپ بازی کند.

منچستر سیتی علی رغم جذب جرمی دوکو در پست وینگر با کمبودهایی در این فصل روبرو بوده و به نظر می رسد با توجه به تعداد بالای بازی های تیم پپ گواردیولا در ۵ جام این فصل حضور یک وینگر جدید می تواند سیتیزن ها را در ادامه رقابت های مختلف قدرتمند تر از گذشته کند. باید دید آیا خرید وینگر در همین پنجره نقل و انتقالات اتفاق می افتد یا به تابستان موکول خواهد شد.

۱۰۰۹