سوارز آماده حضور در تمرینات اینترمیامی

سوارز آماده حضور در تمرینات اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت جسمانی لوئیس سوارز برای حضور در اینترمیامی رو به بهبودی است.

به گزارش فوتبالی ، لوئیس سوارز می گوید که آماده رفتن به تمرینات اینتر میامی است و این مهاجم اروگوئه ای مطمئن است که مشکلات زانو او را از حضور در ایالات متحده عقب نمی اندازد. این مهاجم کهنه کار و همبازی جدید لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا به زودی به هم تیمی های سابق  خود در بارسلونا خواهد پیوست. او هنگام جدایی از گرمیو به عنوان بازیکن آزاد گفته بود که مشکلات طولانی مدت مصدومیت ممکن است او را مجبور به بازنشستگی کند.

لوئیس سوارز در حال حاضر بازی در تیم حاضر در MLS را انتخاب کردن و قبل از اولین بازی احتمالی پیش فصل برای اینترمیامی، وقتی از او خواسته شد که وضعیت آمادگی جسمانی خود را به روز رسانی کند، در این باره گفت: "در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم، به چیزی غیر از این نیاز ندارم. فیزیوتراپی معمولی را همه بازیکنان در پیش فصل انجام می دهند. من هم توانستم بدون هیچ ناراحتی تمرین کنم و این باعث خوشحالی من شد." سوارز خوشحال است که در کنار چهره‌های آشنا له استادیوم خانگی اینترمیامی پا میگذارد تا احتمالا با مجموعه‌ای از همبازی های سابق خود به دوران حرفه‌ای در کنار یکدیگر پایان دهند. سوارز افزود: "در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ ما همه چیز را با هم به دست می آوردیم و فکر می کردیم که همه با هم در بارسلونا بازنشسته می شویم. اما من اول از تیم رفتم و بقیه یکی یکی به دنبال من از تیم رفتند. با هم بودن ما دوباره اتفاقات جذابی را رقم خواهد زد."

اینتر میامی به دنبال کسب چهار افتخار بزرگ در سال ۲۰۲۴ است و با ترکیب پر ستاره و انجام تعدادی بازی دوستانه جذاب قبل از شروع رقابت های MLs با ویسل کوبه، نیوولز اولد بویز و النصر با کریستیانو رونالدو دیدار کند.

۱۰۰۹