توصیه رئال مادرید به ستاره بایرن مونیخ: قراردادت را تمدید نکن

توصیه رئال مادرید به ستاره بایرن مونیخ: قراردادت را تمدید نکن

پایگاه خبری فوتبالی - اسکای آلمان مدعی است که مدیران رئال مادرید طی صحبت هایی با ایجنت آلفونسو دیویس، به او توصیه کرده اند که قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید نکند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فولبک کانادایی با باواریایی ها تا سال 2025 اعتبار دارد. قهرمان بوندس لیگا امیدوار بود که بتواند تا الان قرارداد این ستاره 23 ساله را تمدید کند، اما خواسته های دیویس باعث شده تا مذاکرات به تعویق بیافتد و فعلا این پروسه متوقف شود. 

به نقل از اسکای آلمان، کالافات یکی از مدیران رئال مادرید به آلفونسو دیویس توصیه کرده تا فعلاً قراردادش را تمدید نکند، چون لوس بلانکوس در نظر دارد با یک پیشنهاد رسمی به سراغ بایرن مونیخ برود و دیویس را به اسپانیا بیاورد. مارکا نیز قبلاً ادعا کرده بود که خرید دیویس اولویت اول رئال مادرید در تابستان خواهد بود. البته آن ها همچنان به فکر جذب کیلیان امباپه هستند. 

رئال در نظر دارد تا خیلی سریع مذاکراتش را با بایرن مونیخ آغاز کند و می خواهند قبل از شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی با آلفونسو دیویس به توافق برسند. دیویس توانایی بازی در پست دفاع چپ و حتی وینگر چپ را نیز دارد و می تواند بخش اعظمی از مشکلات خط دفاعی کارلو آنچلوتی را حل کند.

4416